FANDOM

FarmVille je hra na sociální síti Facebook. Hra má v současnosti více než 80.000.000 aktivních uživatelů. Farmville získala ocenění za nejlepší sociální aplikací ve třetím ročníku Crunchies Awards.

FarmářEditovat

Hlavní článek: Farmář

Když si hráč vytvoří účet, musí si vytvořit svůj avatar /vzhled/. Hráč si musí vybrat pohlaví a funkce pro farmáře.

Farmářův avatar reprezentuje hráče a jeho akci ve hře. Farmář sklízí semena, staví stavby nebo kupuje dekorace, sklízí zvířata, a stromy.

SousedéEditovat

Hlavní článek: Soused

Farmáři si mohou přidávat ve hře sousedy, kteří jsou jejich přátelé na Facebooku a jejichž hospodářství hráč může navštívit a odesílat jim dárky. Hráč může poslat každému sousedovi 1 dárek každý den. Některé dárky jsou k dispozici také na trhu, ale většina může být obdržena pouze jako dárek. Pokud hráč navštíví sousedovo hospodářství, může být někdy požádán o pomoc. Pokud farmář pomůže sousedovi, vydělá malé množství mincí a zkušeností. Mince a zkušenostní body může také vydělat při hnojení políček u sousedů.

ZemědělstvíEditovat

Hlavním cílem je vytvořit velké a prosperující hospodářství. Hráč toho může dosáhnout pěstováním plodin, výsadbou stromů, nákupem zvířat, staveb, ozdob nebo budov. Všechny plodiny rostou určitou dobu. Po uplynutí této doby může být plodina sklizena, a za její sklizeň farmář vydělá mince. Pokud se farmář sklidit plodinu v určitém čase nestihne, plodina uschne, zvadne. Každá plodina uvadá v jinou dobu. Když se farmář stane úspěšný, může pěstovat více plodin, koupit si rozšíření farmy a následně koupit více položek na farmu.

MěnaEditovat

Ve farmville existují dva druhy měny: mince a FV peníze. Mince jsou hlavní měna ve Farmville. Používají se pro nákup osiva, stromů a zvířat, stejně jako některých dekorací, budov a dalších doplňků. Mince lze získat ze sklizně plodin nebo stromů a sklizní ze zvířat. Farmáři je mohou také získat za získání stuhy. Mince lze také koupit za skutečné peníze. FV peníze se používají ke koupi speciálního anebo exkluzivního zboží. Farmář vydělává 1 FV při dosažení nové úrovně. Nicméně, nejběžnější způsob výdělku FV, je koupit si je od Zynga za normální peníze.

StuhyEditovat

Hlavní článek: Stuhy

Farmville nabízí hráčům možnost získat odměny nebo-li stuhy. Pokud chce farmář získat stuhu, musí splnit určitý úkol. Úkoly jsou v rozmezí od sklizně jedinečných zvířat, sklizeň určitého počtu plodin, pomoc několika sousedům, atd. K dispozici jsou čtyři barvy stuhy: žlutá, bílá, červená a modrá. Požadavký na získání stuhy rostou s každou získanou stuhou, proto je nejtěžší získat modrou stuhu a taky za ni farmář obdrží nejvíc zkušenostních bodů.

ÚrovněEditovat

Hlavní článek: Level

Jak hráč prochází Farmville, vydělává zkušenostní body. Zkušenosti lze získat pěstováním plodin nebo stromů, nákupem budov nebo nákupy na trhu. Jakmile hráč získá dostatek zkušeností dostane se do další úrovně. Na vyšších úrovních, mohou farmáři kupovat nové položky na trhu a posílat nové dárky. Některé úrovně nabízí další výhody, například na 10. úrovni může farmář za pěstování plodin získavat mistrovské hvězdičky a mistrovskou tabulku.